torsdag 4. februar 2010

Melding av Vicky Cristina Barcelona


Woody Allen er regissør i ”Vicky Cristina Barcelona”. Den handlar om dei to

vennane Vicky(Rebecca Hall) og Cristina (Scarlett Johansson) som reiser til Barcelona i sumarferien. Vicky er ansvarsfull, intelligent og forlova. Mens Cristina er meir livlig og på jakt etter eit eventyr.

Historia begynner for fult i det dei to venninne møter Juan Antonio (Javier Bardem). Da han vil ha de med seg på ein fly tur og ligge med dei. Noe som han seier rett ut. Vicky seier nei mens Cristina blir villig med, og da blir Vicky med motvillig.

Da de kommer ut til øya skjer det ting Vicky angrar på. Mens Cristina trur ho har funnet sin livs kjærleik. Men ting blir lit meir komplisert etter at Juan Antonios gamle kone Maria Elena (Penelope Cruz) komer attende etter at ho har prøvd å ta sjølvmord.

Filmen blir litt spesiell etter at Maria Elena kommer tilbake for da begynnar ho, Juan og Cristina å leve saman som eit par.



Vicky gifter seg i mellomtida med sin forlova, men er framleis forelska i Juan Antonio.

Eg kan ikkje si at eg likar filmen spesielt godt, den blir kanskje lit for spesiell i det Maria Elena kommer tilbake. Men det er jo fint at de lagar filmar som ikkje er som alle andre og.

Eg vil sei at det er ein kjerleik, drama og humor film. Bakpå coveret til filmen sto det at det var en komedie. Men eg trur ikkje eg lo ein gang under heile filmen, noe som var lit skuffande.


Eg gir han terningkast 3.



Bilder fra:http://www.flickr.com/photos/ccy0927/2957168857/ personen som har tatt bilde CCY0927


http://www.flickr.com/photos/22931151@N02/3149438379/

2 kommentarer:

  1. Jeg har aldri sett denne filmen før, men etter å ha lest dette, fenger den meg mye mer! Den virker som er skikkelig god "jentefilm", som jeg elsker:) Det med at du har tatt med en filmsnutt, gjør innlegget mye mer "eksklusivt". Du gir den terningskast etter eget syn på filmen, noe som er bra for de som er usikre på om de vil se den eller ikke:) Veldig bra nynorsk, Marianne.

    SvarSlett
  2. Når eg las det du hadde skrive fekk eg litt lyst til å sjå han, men når eg såg traileren, så byrja eg å tenkje annleis ;) Eg er einig i terningkastet! ;) Han er så voff voff han skodespelaren. Minn meg om Greys anatomy :)Fint at du har med både bileter og video og at du har lage hyperlink av kjeldene dine! Fint om du kunne tatt med peikare/hyperlenker i teksten også, og korta ned kjeldelinkene dine.

    SvarSlett